“DOOR MIJN BUREAU TE ORGANISEREN KREEG IK OOK MENTALE RUST”

dec 5, 2020 | Blog

“Ik raakte zelf niet meer door mijn berg dozen en papieren heen, en ook mijn digitale documenten waren een chaos”, zegt Christine Vancouillie, professioneel bemiddelaar bij Mediationlink. “Daarom heb ik Veerle van Organise it ingeschakeld. Zij is erin geslaagd om heel snel en efficiënt mijn papieren en digitale rommel te ordenen. Dat bracht ook mentale rust.”

Sorteren, weggooien en archiveren

Christine zocht hulp en vond de contactgegevens van Organise it online. “Ik stuurde een mailtje en werd binnen het uur door Veerle gebeld. Daarna kwam ze ook snel langs en bleek precies degene te zijn die ik nodig had. Ze weet van aanpakken en wist alles heel vlug en goed te organiseren. Zo hielp ze mij bij het sorteren, weggooien en archiveren van alle documenten die door elkaar in dozen zaten. Alleen de essentie bleef bewaard. Veerle organiseerde ook mijn mails zodat mijn mailboxen nu veel overzichtelijker zijn. Ik kan nu mijn bestanden en documenten ook zelf efficiënt klasseren zodat ik alles makkelijk kan terugvinden.”

Office voor
Office na opruimen

Organisatie en administratie uitbesteden

Heel veel zelfstandigen kampen met dit soort problemen. Administratie stapelt zich op en wordt niet efficiënt georganiseerd, wat dan weer extra stress geeft. “Ikzelf ben eerder chaotisch van aard”, bevestigt Christine. “Bovendien heb ik echt een hekel aan alles wat met administratie te maken heeft. Ik leg mij liever toe op mijn inhoudelijke werk als bemiddelaar. Voor het opruimen van mijn administratie blijft er meestal te weinig tijd en energie over. Organise it kwam dan ook als geroepen. Door de ordening van mijn bureau kreeg ik ook orde en rust in mijn geest. In die zin was het ook een soort mentale coaching. Ik heb in ieder geval nog nooit iemand ontmoet die zo efficiënt en georganiseerd werkt.”

Heb jij ook hulp nodig om orde te scheppen in je kantoor?